Disable highlight and copy and right click

Wednesday, January 9, 2013

UJI KUALITI KOLAGEN PILIHAN ANDA

Assalamulaikum w.b.t semua,
 
Setiap dari kita pasti menginginkan produk yang berkualiti kan? Kalau kita tahu produk yg kita beli tu tak berkesan nya, pasti kita tak akan beli kan? tapi macam mana kita nk tahu kualiti nya yea? tambah-tambah lagi harga barang yang kita beli tu "sedap" jugak. Haaa... hari ni saya nak kongsi tips untuk menguji kolagen yang berkualiti atau tidak. maklum lah, sekarang macam-macam kolagen ada di pasaran. jangan kan kata di pasaran nyata, di pasaran alam maya pun berlambak-lambak. Jadi semua tergantung pada kebijaksaan kita untuk memilih. psstt... jangan tersalah pilih yea... saya sangat-sangat particular dalam hal ni. yea la, barang yang kita nk pakai tu melibatkan tubuh badan kita kan. so, ini salah satu tip nya.. Tip ini di perolehi melalui radio IKIM dan dikongsi  oleh pendengar - pn Ainul Shahrazad.
 
Dgr radio IKIM td, n got this info:

Utk mengetahui sesuatu kolagen itu berkualiti atau tidak, boleh jalankn ujian berikut:

1) serbuk kolagen bila diletakkn di lidah terasa panas
2) serbuk kolagen bila diletakkn di jari akan melekit
3) serbuk kolagen bila dimasukkn ke dlm air, terus larut

Jika kolagen yg anda ambil mmpunyai ciri2 di atas, bermaksud kolagen itu berkualiti.

Haaaa... so jika anda sudah membeli, uji lah kolagen anda. saya sudah menguji kolagen saya. n YES!!!! ia lulus ujian di atas.  Jika anda belum membeli, sila la beli sikit-sikit dulu. test dulu tengok macam mana.  mahu uji kolagen yang saya gunakan? PM/email saya...
 
Alhamdulillah, asbab saya ambil kolagen ini, ia berkesan. kulit nampak flawless, lembut dan bermaya. pori-pori semakin mengecil.yang paling best, scratch mark (kesan pregnant) kat peha dan perut semakin menghilang. garis-garis nya semakin mengecil... In sya Allah, semoga asbab saya makan kolagen ini, garis-garis tersebut akan hilang.
 
Mahu tahu kolagen pilihan saya????

SHAKLEE COLLAGEN POWDER
 
Ia nya selamat dan telah di uji secara klinikal.
 


PM/email saya untuk harga terendah.
email: usahauntuksihat@yahoo.com
fb: Usaha Untuk Sihat
SMS: 011-1437 3556

No comments:

Post a Comment